loading...
مرجع کسب درآمد اینترنتی
مدیر سایت بازدید : 186 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر نمی دانید بیت کوین چیست و یا هنوز حساب بانکی بیت کوین ندارید اینجا کلیک کنید


سایت Btc Clicks از سال 2013 فعالیت خود را آغاز نمود و جزو اولین سایتهای کسب بیت کوین رایگان است. این سایت بسیار معتبر میباشد و پرداختی های آن کمتر از 1 روز انجام میشوند و حداکثر تا 3 روز. سایت Btc Clicks از لحاظ میزان درآمد در بین سایتهای کلیکی پرداخت به ازای بیت کوین در اولویت قرار دارد. امکان زیر مجموعه گیری در این سایت نامحدود است و میتوانید درآمد خوبی از Btc Clicks بدست آورید.

برای عضویت در سایت معتبر Btc Clicks روی بنر زیر کلیک کنید

 

BTCClicks.com Banner    

مدیر سایت بازدید : 105 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این سایت هم یه سایت خیلی عالی هست و روزی تا بیشتر از 0.35 دلار بابت کلیک ها پرداختی داره. قیمت زیر مجموعه هاش عالیه به ازای هر زیر مجموعه 0.15 دلار میگیره که خیلی خوبه اما باید صبر کنی تا پولت به 0.75 دلار برسه تا یکدفعه 5 تا زیر مجموعه بگیری.این سایت تقریبا 110 هزار دلار پرداختی داشته و بیشتر از 150 هزار کاربر داره. 

برای شروع کسب درآمد با Goldenclix روی بنر زیر کلیک کنید .

 

ثبت نام در سایت گولدن کلیکس

مدیر سایت بازدید : 66 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کسب درآمد اینترنتی با پیکوباکس خارجی


 

ثبت نام در سایت Pcobux

در این قسمت قصد داریم سایتی ایرانی اما به زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم با توجه به روند رو به رشدسایت پیکوباکس و پرداختی های این سایت ایرانی تصمیم گرفتیم سایتی دیگر از این مجموعه را جهت کسب درآمد اینترنتی بیشتر و البته به دلار حضورتان معرفی کنیم تا همانند دیگر سایتهای کلیکی نحوه عملکردسایت خارجی پیکوباکس را هم به نظاره بنشینیم امیدواریم سایت Pcobux نیز روند رو به رشد و خوبی را پیش رو و بتواند در بین سایت های خوب خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد ، حداقل پرداختی پیکوباکس خارجی تنها ۱ دلار است و می توانید بعد از رسیدن به این مبلغ آن را از طریق پرفکت مانی ،ایگوپی یا اوکیپیدریافت کنید .

روش کسب درآمد از این سایت : مشاهده تبلیغات از قسمت View ads

توجه :بعد از کلیک بر روی هر تبلیغ بر روی دایره آبی رنگ کلیک و منتظر بمانید تا تبلیغ کاملا بارگذاری شود .

حداقل پرداختی برای بار نخست : ۱ دلار

 

ثبت نام در سایت Pcobux

 

مانیتورینگ : سایت جدید

منبع : http://e-earn.ir

مدیر سایت بازدید : 82 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سایت کلیک ایت (cilkit) با داشتن تعداد زیادی آگهی درامد خوبی را برای شما  امکان پذیر می کند.

پرداخت در این سایت از درگاه های مختلفی امکان پذیر می باشد .

Payza:
PayPal:
Perfect Money:
Egopay:
Payeer:

 

برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید

 

             

مدیر سایت بازدید : 62 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

در پست های قبل واحد پولی بیت کوین معرفی شد, اگر نمیدانید بیت کوین چیست و یا قصد باز کردن حساب بیت کوین را دارید اینجا کلیک کنید

در این پست قصد معرفی یک سایت کلیکی خارجی را داریم که با مشاهده ی تبلیغات در آن و جذب زیر مجموعه به صورت نامحدود میتوانید به درآمد بسیار خوبی برسید. سایت CoinAd در سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال  حاضر یکی از معتبرترین و پردرآمد ترین سایت های کسب بیت کوین است.

برای عضویت در سایت CoinAd روی بنر زیر کلیک کنید

 

با توجه به اینکه اینجانب  برداشت اول را در این سایت داشتم، می تونید با خیال راحت در این سایت فعالیت کنید. موفق باشید

در صورتی که برای پبت نام در این سایت با مشکل مواجه شدید، در قسمت نظرات مطرح کنید.

مدیر سایت بازدید : 48 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هر یک ساعت بیت کوین رایگان هدیه بگیرید

دوستان عزیز همانطور که قول داده بودیم با معرفی سایت هایی معتبر برای کسب درآمد بیت کوین در خدمتتان هستیم در این قسمت سایتی را معرفی می کنیم که برای کسب درآمد از آن به هیچ تخصص خاصی نیاز نیست جز فشردن یک دکمه به نام ROLL! که با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان بسته به شانس خود دریافت کنید دوستان این سایت تا به حال به خود ما بیش از هفت بار پرداختی داشته از این رو می توانید با خیال راحت در آن فعالیت کنید .

ثبت نام در سایت freebitcoin

برای فعالیت در این سایت می بایست ابتدا حساب بیت کوینی داشته باشید اکر تا به حال اقدام به افتتاح این حساب نکرده اید اینجا کلیک  کنید

برای ثبت نام بر روی لینک زیرین کیلیک کنید

 

ثبت نام در سایت FreeBitcoin

 برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

مدیر سایت بازدید : 54 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اکثر کاربران بگونه اي با تبليغ اين سايت در اينترنت مواجه شدندنئوباکس بزرگترين و معتبرترين سايت کليکي دنيا با بيش از 5 سال فعاليت که روزانه بالاي 100.000 دلار به کاربران خود پرداختي دارد ! علت موفقيت اين سايت و علاقه مندي کاربران به فعاليت در اين سايت بخاطر پرداخت در لحظه به حساب بانکي کاربران و انجام Mini Jobs يا همان (پرداخت به ازاي انجام کار) هستش که شما اگر آشنايي متوسط با زبان انگليسي داشته باشيد ميتونيد روزانه از 10 سنت تا چندين دلار و حتي بيشتر فقط از همين طريق درآمد کسب کنيد ! پس فرصت را از دست نديد .

برای کسب درامد با نئوباکس روی بنر زیر کلیک کنید...

 

ثبت نام در نئوباکس

مدیر سایت بازدید : 64 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

همانطور که از نام این سایت یعنی bitcoinclix (بیت کوئین کلیکس ) پیداست، پرداخت در این سایت بصورت بیت کوئین می باشد. تعداد آگهی های این سایت معمولا بین 60 تا 65 آگهی می باشد که می تونه درامد خوبی برای شما بهمراه داشته باشه. شما می تونید حساب بیت کوئین خودتون رو در قسمت تنطیمات حساب وارد کنید تا به حساب شما واریز گردد. اگر هنوز حساب بیت کوئین ندارید یا با این واحد معتبر آشتایی ندارید  اینجا کلیک کنید.

برای ثبت نام در bitcoinclix روی بنر زیر کلیک کنید .

 

 

مدیر سایت بازدید : 42 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست قصد داریم 2 سایت معتبر کسب درآمد را که به پرفکت مانی هم پرداختی دارند را معرفی کنیم. این سایت ها زیر نظر شرکت Zigma Network فعالیت میکنند و دارای سابقه ی خوبی میباشند و از همه مهمتر خیلی سریع و لحظه ای درآمد شما را به حساب پرفکت مانی شما واریز میکنند. شما به راحتی به عنوان یک کاربر ایرانی میتوانید در این 2 سایت فعالیت کنید زیرا این سایت های مشکلی با ایران ندارند.

سایت اول این شرکت Twickerz نام دارد و از سال 2011 تا به حال بدون مشکل در حال فعالیت است. عضویت و فعالیت در این سایت رایگان است ولی اگر اقدام به ارتقای عضویت نمایید میتوانید تا 4 سنت برای هر کلیک بدست آورید. برای جذب زیر مجموعه ی مستقیم در این سایت هیچ محدودیتی وجود ندارد و میتوانید میلیونها زیر مجموعه جذب کنید. برای عضویت در سایت معتبر Twickerz روی بنر زیر کلیک کنید.

 

سایت دوم این شرکت You Get Profit نام دارد و از سال 2013 تا به حال در حال فعالیت است. این سایت دارای سود بالاتری نسبت به سایت اول است. عضویت در است سایت رایگان است و هیچ اجباری برای سرمایه گذاری نیست. این سایت دارای تفاوتها و روش  های جدیدی برای کسب درآمد است. در این سایت به جای زیر مجموعه ی اجاره ای میتوانید با خرید سهام سود کند. به این صورت که شما مبلغ 25 دلار میپردازید و به مدت 30 روز باید روزانه حداقل 10 کلیک انجام دهید تا پس از 30 روز به شما 5 دلار سود تعلق بگیرد یعنی شما 25 دلار میپردازید و پس از 1 ماه 30 دلار دریافت میکنید. همچنین با خرید هر سهام هدایایی به شما داده میشود که 2000 آگهی کلیکی و 100 کلیک بنری و 5 آگهی ورودی و 25 امتیاز کسب میکنید. برای کسب سود سهام نیازی نیست که حتما 30 روز پشت سر هم آگهی های کلیکی را مشاهده کنید و اگر روزی نتوانستید روی آگهی ها کلیک کنید در عوض یک روز بیشتر باید آگه های کلیکی را مشاهده کنید ( یعنی مجموعا باید 30 روز روی 10 آگهی کلیک کنید و فرقی ندارد این 30 روز پشت سر هم باشد یا خیر) . جذب زیر مجموعه ی مستقیم در این سایت نیز نامحدود است. برای عضویت در سایت پر درآمد و معتبر You Get Profit روی بنر زیر کلیک کنید.

 اگر برای خرید سهام از سایت You get Profit نیاز به آموزش و توضیحات بیشتری دارید به ادامه همین مطلب مراجعه فرمایید .

 

اگر هنوز حساب پرفکت مانی افتتاح نکردید اینــــجا کلیک کنید . 

درباره ما
مرجع کسب درآمد اینترنتی پایگاهی معتبر برای معرفی سایت ها و روش های قانونی کسب درآمد و معرفی سایت های کلاهبردار و اسکم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با توجه به عملکرد باکس های ایرانی ، به نظر شما کدام یک از باکس ها موفق تر و محبوب تر است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 1,861
  • بازدید کلی : 31,374
  • کدهای اختصاصی